تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

مرجع دانلود کتاب الکترونیک 20 درصد از مبلغ خرید شما صرف کمک به زلزله زدگان میشود...


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 27
  • بازدید دیروز : 46
  • بازدید کل : 548517

زنجیر عشق


زنجیر عشق

زنجیر عشق

دافنه دوموریهDaphne Du Maurier داستان‌سرا، تذکره نویس و نمایشنامه‌نویس انگلیسى است که به واسطه رمان‌هاى عاشقانه‌اش صاحب شهرت است. وی یکی از مطرح‌ترین نویسندگان انگلیسی ست که اکثر آثارش توسط آلفرد هیچکاک فیلم‌ساز شهیر جهان به صورت فیلم درآمد.

دافنه دوموریه در سیزدهم ماه مه ۱۹۰۷ در خانواده‌اى هنرمند در لندن متولد شد. پدرش «سرجرالد دوموریه» بازیگردانى مشهور و مدیر هنری و تهیه کننده معروف پیسهای تئاتر و فرزند «جورج دوموریه» کاریکاتوریست نامى بریتانیا بود. «دوموریه» بعدها بسیارى از آثار خود را با الهام از اجداد و سایر اعضاى خانواده‌اش خلق کرد.

زنجیر عشق اولین رمان بلند از دافنه دوموریه است که او را در اروپا از یک روزنامه‌نویس به یک رمان‌نویس برجسته تبدیل کرد، که البته سال‌ها بعد با نوشتن رمان "ربه کا" جهانی شد.

این اثر رمانتیک همچون دیگر آثار این نویسنده، با محوریت یک زن آغاز می‌شود. او عاشق دریا و دریانوردی است و با جریانات عاشقانه‌ای که پیش می‌آید هیجان عاطفی داستان را دوچندان می‌کند.

چکیده‌ای از متن:

مه سفید، هراس‌ها و تردیدهاى زندگى روزمره و به همراه آن‌ها همه تکالیف آزاردهنده و رفتارهاى مبهم مردمان ساده را در خود غرق مى‌ساخت. این‌جا روى تپه غبارى دیده نمى‌شد، سایه‌اى وجود نداشت و تنها گرماى آرامش‌بخش آفتاب نیم‌روز احساس مى‌شد. این‌جا آزادى وجود داشت که به "پلین" تعلق داشت، آزادیى که جزئى از هوا و دریا بود، مانند تکان‌هاى خوشحال برگ‌ها در پاییز، و بال‌زدن‌هاى محتاطانه یک پرنده.


مبلغ قابل پرداخت 18,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 865

برچسب های مهم


مطالب تصادفی

  • جنایت و مکافات
  • خاطرات پس از مرگ
  • جوانی بر باد رفته
  • ریچارد دوم
  • قرارداد اجاره نامه سایز A3

در نظر داشته باشید که بانک ملی ایران پرداخت های زیر 5000 تومان را انجام نمیدهد و باید برای مبالغ کمتر از این مقدار از سایر بانک ها استفاده کنید...