تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

مرجع دانلود کتاب الکترونیک 20 درصد از مبلغ خرید شما صرف کمک به زلزله زدگان میشود...


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 45
  • بازدید دیروز : 107
  • بازدید کل : 549854

گذشته چراغ راه آینده است


گذشته چراغ راه آینده است

گذشته چراغ راه آینده است

تاریخ ایران بویژه در تاریخ معاصر آن حاوی نقاط بسیار تاریک و مبهمی است، از آنجاییکه تاریخ را معمولا قوم پیروز می نویسد لذا تاریخ معاصر را، نه قوم شکست خورده تورکان، بلکه قوم بظاهر پیروز پهلویهای فارس نوشتند، بدین سبب علیرغم اکثریت داشتن تورکان در آن برهه، تاریخهای نوشته شده علیه آنها بوده است، این کتاب در تاریکترین دوران تاریخ نویسی ایران یعنی در دوره های پایانی شاه پهلوی نوشته شده است،
کتاب (گذشته چراغ راه آینده است) یکی از بهترین آثاری است که توسط گروه جامی، در مورد حوادث مختلف در فاصله بین جنگ جهانی اول تا بعد از جنگ جهانی دوم کتابت شده است، با معیار دادن تاریخ نزدیک ایران،حوادث از زمان انقلاب مشروطیت شروع می شود و حوادث تلخ سقوط ترکان قاجار و روی کار آمدن استعمارگران انگلیسی با نمایندگی رضاخان میرپنج به تفصیل قید می گردد و نهایتا دوران حاکمیت حکومت آذربایجان در زمان پیشه وری و نحوه سقوط او و حوادث ملی شدن نفت و به سقوط کشانده شدن این حکومت مردمی به رشته تحریر آمده است.
کسانی که بخواهند در تاریخ دوران معاصر تحقیق کنند با ارزش ترین اسناد تاریخی را می توانند در این کتاب بیابند، گویا در تهیه این کتاب محقق توانا و آگاه آذربایجان آقای فرزانه یکی از افراد گروه جامی بوده است در هر حال نام افراد این گروه هیچوقت بدلیل دوران خفقان و دیکتاتوری حکومت پهلوی بطور آشکار اعلام نگردید.
مطلب را با اولین جمله این کتاب با ارزش، پی می گیریم، تولستوی در نامه به کنگره صلح استکهلم چنین می نویسد: ما باید از آن چیزهایی سخن به میان آوریم که همه می دانند وکسی را یارای گفتار آن نیست.


مبلغ قابل پرداخت 18,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1250

برچسب های مهم


مطالب تصادفی

  • جنایت و مکافات
  • خاطرات پس از مرگ
  • جوانی بر باد رفته
  • ریچارد دوم
  • قرارداد اجاره نامه سایز A3

در نظر داشته باشید که بانک ملی ایران پرداخت های زیر 5000 تومان را انجام نمیدهد و باید برای مبالغ کمتر از این مقدار از سایر بانک ها استفاده کنید...