تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

مرجع دانلود کتاب الکترونیک 20 درصد از مبلغ خرید شما صرف کمک به زلزله زدگان میشود...


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 43
  • بازدید دیروز : 104
  • بازدید کل : 550030

پيامي در بطري


پيامي در بطري

پيامي در بطري

نیکلاس چارلز اسپارکس (انگلیسی: Nicholas Sparks؛ زاده ۳۱ دسامبر ۱۹۶۵) نویسنده اهل ایالات متحده آمریکا است. پدر او پاتریک مایکل اسپارکس، متخصص امور تجاری و مادرش جیل اما ماری اسپارکس متخصص دکوراسیون داخلی هستند. او فرزند دوم از سه فرزند خانواده است. او یک برادر بزرگتر از خود به نام مایکل ارل اسپارکس (1964) و یک خواهر کوچکتر به نام دنیل اسپارکس 1966-2000) است که در سن 33 سالگی به دلیل سرطان مغز از دنیا رفت. اسپارکس اینگونه می نویسد که خواهرش انگیزش ایجاد شخصیت اصلی رمان گامی برای به یاد آوردن بوده است. او و همسرش کاتولیک هستند و فرزندانشان را نیز کاتولیک بار آورده اند.

قسمتی از کتاب

پيامي در بطري داستاني است كه باور ما را در مورد سرنوشت تقويت مي‌كند كه عاشقان راستين بي‌توجه به زمان و مكان مي‌توانند يكديگر را بيابند. بطري سپرده به دست امواج سه هفته بعد به دست ترزا مي‌افتد و او پيام درون بطري را مي‌خواند. كاترين عزيزم دلم برايت تنگ است. هميشه دلتنگم، اما امروز از هميشه بدترم، زيرا دريا نغمه‌سرايي مي‌كند و آواز سر مي‌دهد كه زندگي من به تو بسته است. گارت مردي كه نامه را نوشته است كسي است كه مي‌داند چگونه عشق خود را نثار زني كند كه او را از دست داده است و ترزا كه در عشق ناكام شده است، حس كنجكاوي‌اش تحريك مي‌شود كه بداند كاترين كيست، گات كجاست، ماجراي آن دو چيست.... ترزا بطري حاوي نامه‌اي در كنار ساحل پيدا مي‌كند. نامه‌اي پراحساس از مردي به نام گارت به همسر از دست رفته‌اش كاترين. ترزا تحت تأثير نامه قرار گرفته است و سعي مي‌كند گارت را پيدا كند. درحالي‌كه ترزا به دنبال عشق واقعي است گارت گذشته‌اش را مرور مي‌كند. همانطور كه سعي دارد كاترين را فراموش كند همواره به ياد اوست. داستان پيامي در بطري شما را مجبور مي‌سازد درباره زندگي فكر كنيد و بيشتر آن را غنيمت بدانيد. شخصيت‌هاي اين داستان دقيقآ مردمي معمولي هستند كه هر روز مي‌بينيم. داستاني پراحساس، پرارزش با يك پايان‌بندي متفاوت.


مبلغ قابل پرداخت 18,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ آذر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 921

برچسب های مهم


مطالب تصادفی

  • جنایت و مکافات
  • خاطرات پس از مرگ
  • جوانی بر باد رفته
  • ریچارد دوم
  • قرارداد اجاره نامه سایز A3

در نظر داشته باشید که بانک ملی ایران پرداخت های زیر 5000 تومان را انجام نمیدهد و باید برای مبالغ کمتر از این مقدار از سایر بانک ها استفاده کنید...