تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

مرجع دانلود کتاب الکترونیک 20 درصد از مبلغ خرید شما صرف کمک به زلزله زدگان میشود...


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 64
  • بازدید دیروز : 181
  • بازدید کل : 550502

آشغالدونی


آشغالدونی

آشغالدونی

غلامحسین ساعدی یکی از نویسندگان پرکار دهه چهل است که با پرداختن به شخصیّت‌های روان‌رنجور طبقة پایین جامعه، تلاش بی‌پایانی برای بیدار نمودن جامعة خفقان‌زدة دورة پهلوی کرد.

این داستان که با شنیدن اسم اون (آشغالدونی) انسان ناخوداگاه به فکر یک محیط پست ذهنش رو سیر میده و سوال هایی در ذهن خواننده ایجاد میشه که مضموم اصلی نویسنده از انتخاب همچین اسمی از داستان چی میتونه ؟ ایا مضموم و خطاب به جامعه ای پست است که در ان افراد فقیر زندگی میکنند در میان اشغال ها؟ایا منظور از اشغال ها ادم ها میتوانند باشند و درون ادم ها یا محیط اجتماعی منظور ساعدی بوده است؟ برای پاسخ به این سوال باید سیر در زمان زندگی ساعدی داشت و نیز شخصیت های داستان و درونمایه ان. که بیشتر درون مایه داستان در مورد پدر و پسری است که در فقر زندگی میکنند که پدری بیمار با ادبیاتی تند و رفتاری پرخاشگرانه و پسری که در عین مرموزی دارای حرص و طمعی است که اون رو به هر راهی سوق میدهد و برای فهم بیشتر داستان باید در داستان بدنبال جواب گشت.


مبلغ قابل پرداخت 18,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ آذر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 906

برچسب های مهم


مطالب تصادفی

  • جنایت و مکافات
  • خاطرات پس از مرگ
  • جوانی بر باد رفته
  • ریچارد دوم
  • قرارداد اجاره نامه سایز A3

در نظر داشته باشید که بانک ملی ایران پرداخت های زیر 5000 تومان را انجام نمیدهد و باید برای مبالغ کمتر از این مقدار از سایر بانک ها استفاده کنید...