تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

مرجع دانلود کتاب الکترونیک 20 درصد از مبلغ خرید شما صرف کمک به زلزله زدگان میشود...


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 82
  • بازدید دیروز : 181
  • بازدید کل : 550520

میدل مارچ (2 جلد)


میدل مارچ (2 جلد)

میدل مارچ

جورج الیوت یکی از پایه گذاران رمان روانشناسانه است و شاهکار عظیم او میدل مارچ شاخص ترین اثر وی و یکی از بهترین رمان های همه ی زمان هاست. نام اصلی او، ماریان ایوانز بود، اما نام مستعار مردانه‌ی جورج الیوت را برای خود برگزید تا اطمینان یابد آثارش مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرند. او مایل بود نگاهی جدی‌تر به آثارش شود و تنها یک نویسنده‌ی داستان‌های عاشقانه محسوب نشود.

از این نویسنده انگلیسی ۷ رمان و ۱۱ کتاب شعر منتشر شده است. در میان این آثار، “میدل مارچ” شاهکار او به حساب می‌آید. این رمان زندگی چند خانواده ساکن “میدل مارچ” را روایت می‌کند و قهرمان آن “دورتا بروک” دختر جوانی است که به درخواست ازدواج کشیشی فرتوت و دانشمند! به نام “ادوارد کازوبن” پاسخ مثبت می‌دهد. الیوت این ازدواج را نشانه‌ای از احساسات و عقاید افراطی دورتا می‌داند که باعث می‌شود زنی جوان از خانواده‌ای محترم چنین خطای وحشتناکی مرتکب شود. اليوت در اين كتاب ۶ ازدواج موفق و ناموفق را مورد بررسي قرار مي‌دهد. او با واقع‌بینی دلایل شکست یا موفقیت ازدواج‌های میدل مارچ از جمله “رزاموند” زیبا و دکتر “لایدگیت”، “فرد وینسی” و “مری گارت” و در نهایت “لادیزلا” و “دورتا” را بررسی می‌کند.

میدل مارچ، اوج نبوغ جورج الیوت بوده و در تاریخ ادبیات انگلیسی برای خود جایگاهی مستحکم دارد. این کتاب نخستین بار در سال ۱۸۷۱ منتشر شد و پس از آن بارها از سوی ناشران مختلف به چاپ مجدد رسید. این رمان كه ويرجينيا وولف، آن را يكي از نادرترين رمان‌ها برای بزرگسالان توصیف می کند، در سال ۲۰۰۷ به عنوان يكي از ۱۰ رمان برتر تمام اعصار شناخته شد.

نام اصلی کتاب Middlemarch: A Study of Provincial Life (به فارسی: میدل مارچ: مطالعه زندگی شهرستانی) است و به صورت داستانی دنباله‌دار منتشر شد. قهرمان این مجموعه داستانها “دورتا بروک”، دختر جوان و خيال‌پردازي بود كه جلوه‌اي از خصوصيات اخلاقي نويسنده را در خود داشت.

زمانی که انتشار رمان میدل مارچ به صورت داستانی دنباله دار در مجله بلک وود آغاز شد، توانست توجه خوانندگان بسیاری را به خود جلب کند و آنها را وا دارد بی‌صبرانه در انتظار چاپ قسمت بعدی داستان باشند؛ اما هیچ کدام از آنها نمی‌دانستند نویسنده‌ چیره دست این رمان زنی به نام ماریان ایوانز که از نام مستعار مردانه جورج الیوت استفاده می‌کند. حتی گذشت زمان نیز چیزی از جذابیت‌های این رمان کم نکرده است. با وجود آن‌که حدود ‌صد و پنجاه سال از نوشته شدن میدل مارچ می‌گذرد، اما هنوز هم می‌تواند خوانندگانش را با خود همراه کند. همچنین فیلم‌ها و سریال‌های متعددی براساس این رمان ساخته شده است.


مبلغ قابل پرداخت 18,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ آذر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 896

برچسب های مهم


مطالب تصادفی

  • جنایت و مکافات
  • خاطرات پس از مرگ
  • جوانی بر باد رفته
  • ریچارد دوم
  • قرارداد اجاره نامه سایز A3

در نظر داشته باشید که بانک ملی ایران پرداخت های زیر 5000 تومان را انجام نمیدهد و باید برای مبالغ کمتر از این مقدار از سایر بانک ها استفاده کنید...