تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

مرجع دانلود کتاب الکترونیک 20 درصد از مبلغ خرید شما صرف کمک به زلزله زدگان میشود...


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 80
  • بازدید دیروز : 181
  • بازدید کل : 550518

عشق نافرجام


عشق نافرجام

عشق نافرجام

کتاب عشق نافرجام نوشته دانیل استیل
«دانیله فرناندز شوئلین دومینک استیل» مشهور به دانیل استيل نويسنده اي كه کتاب‌هایش به ۲۸ زبان ترجمه شده‌اند و فیلم‌هایی که از کتاب‌هایش الهام گرفته شده‌اند، جایزه‌های فراوانی گرفته‌اند.

شاید این نویسنده به قول منتقدان داستان‌هایش سطحی و آبکی باشد ولی او را می‌توان ملکه داستان‌نویسی رمانتیک آمریکا خطاب کرد. اکثر فیلم‌های عاشقانه‌ای که در ‌هالیوود ساخته می‌شوند به نوعی از داستان‌های این نویسنده الهام گرفته می‌شود. ...حالا دیگر به خانه رسیده بودند داخل شدند و رفتند که شیر کاکائو داغ بنوشند و گرم شوند با وجود حرف های آنی درباره ی دخترهای دور و بر برادرش تامی دوست داشت در کنار او باشد آنی همیشه باعث میشد که تام احساس کند بسیار مورد توجه و بی نهایت مهم است آنی او را می پرستید هیچ تردید در این مورد نبود آنی عاشق برادرش بود و تامی هم به همان اندازه دلباخته ی او بود.

ان شب آنی پیش از رفتن به رختخواب بغل برادرش نشست و تامی داستانهای مورد علاقه او را برایش خواند تامی کوتاهترین داستان را دوبار برایش خواند و بعد مادر آنی را به رختخوابش برد وتامی به گپ زدن با پدرش نشست درباره ی انتخاب آیزونهارو به ریاست جمهوری که ماه پیش انجام شده بود و تغییراتی که احتمالا پیش می آمد صحبت کردند بعد مثل همیشه درباره ی کسب و کار به گفت و گو پرداختند پدر مایل بود که تام کشاورزی بخواند و اقتصاد را هم به عنوان گرایش فرعی دوره انتخاب کند هر دو به اصول اولیه اما بسیار مهم مثل خانواده فرزند و مقدس بودن زندگی زناشویی صداقت و یاور دوستان بودن اعتقاد داشتند. در مقابل مورد احترام و علاقه ی جامعه بودند مردم همواره درباره ی جان ویتاکر میگفتند که او انسانی والا شوهری خوب و کارفرمایی منصف است.

آن شب تامی پیش دوستانش رفت هوا به اندازه ای خراب بود که حتی تقاضای گرفتن اتومبیل پدرش را هم نکرد و پای پیاده به خانه ی صمیمی ترین دوستش رفت و ساعت یازده و نیم به خانه برگشت...


مبلغ قابل پرداخت 18,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۵ آذر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1151

برچسب های مهم


مطالب تصادفی

  • جنایت و مکافات
  • خاطرات پس از مرگ
  • جوانی بر باد رفته
  • ریچارد دوم
  • قرارداد اجاره نامه سایز A3

در نظر داشته باشید که بانک ملی ایران پرداخت های زیر 5000 تومان را انجام نمیدهد و باید برای مبالغ کمتر از این مقدار از سایر بانک ها استفاده کنید...