تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

مرجع دانلود کتاب الکترونیک 20 درصد از مبلغ خرید شما صرف کمک به زلزله زدگان میشود...


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 24
  • بازدید دیروز : 73
  • بازدید کل : 550281

اس اس گارد آهنین هیتلر


اس اس گارد آهنین هیتلر

اس اس گارد آهنین هیتلر

هنگامی که حذب نازی به قدرت نزدیک می‌شد، هیتلر که برای خود نقشی الهی در ساماندهی سرنوشت ملت آلمان قائل بود، احساس کرد که به نیرویی وفادار و مطمئن نیاز دارد تا نقش بازوی آهنین او را در سرکوب مخالفان ایفا کند؛ از این رو به هاینریش هیلمر، مرید وفادار و جاه‌طلب خود دستور تشکیل سازمانی داد که ورای قانون باشد – حتی قانونی که هیتلر واضع آن بود – هاینریش هیملر مردی منظبط، تودار و آرام بود که در شرایط دیگر می‌توانست به معلم مدرسه یا موسیقی‌دانی معمولی مبدل شود. اما اوضاع احوال اجتماعی و زمینه های تربیتی او باعث شد بعضی از جنبه های دیگر شخصیتی‌اش مجال بروز پیدا کند و در ابراز وفاداری خود به پیشوا، با کمک معاون خود رینهارد هایدریش که جاه‌طلب‌تر و بی‌رحم‌تر از او بود سازمانی جهنمی را پایه گذاری کرد که در وحشیگری و خشونت از هیچ جنایتی رویگردان نبود. هیتلر برای سرکوبی کامل مخالفان داخلی از اس‌اس برای سرکوب اقوام ملتهای دیگر استفاده برد و چنین بود که در تاریخ از اس‌اس و اعضای آن به نیروهای اهریمنی یاد می‌شود.
بخشی از کتاب
کم بعد از ترفیع هیتلر به مقام صدر‌اعظمی آلمان در ژانویه‌ی ۱۹۳۳، اخباری از تشکیل زندان های مخوف در سراسر آلمان پیچید. اینها نخستین دسته از اردوگاه‌های کار اجبار بود که بعد ها به شاخصه‌های ثابت و ترسناک زندگی در دوران نازیسم مبدل شد.


مبلغ قابل پرداخت 18,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ آذر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1045

برچسب های مهم


مطالب تصادفی

  • جنایت و مکافات
  • خاطرات پس از مرگ
  • جوانی بر باد رفته
  • ریچارد دوم
  • قرارداد اجاره نامه سایز A3

در نظر داشته باشید که بانک ملی ایران پرداخت های زیر 5000 تومان را انجام نمیدهد و باید برای مبالغ کمتر از این مقدار از سایر بانک ها استفاده کنید...