تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

مرجع دانلود کتاب الکترونیک 20 درصد از مبلغ خرید شما صرف کمک به زلزله زدگان میشود...


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 35
  • بازدید دیروز : 65
  • بازدید کل : 550786

ایران و عثمانی در استانه قرن بیستم (تمام 3 جلد)


ایران و عثمانی در استانه قرن بیستم (تمام 3 جلد)

ایران و عثمانی در استانه قرن بیستم

 

کتاب ایران و عثمانی در استانه قرن بیستم توسط آقای رحیم رئیس نیا در سه جلد تهیه شده است.
این کتاب حوادث قرن اخیر منطقه و چگونگی ورود دولتهای استعماری روس و انگلیس و فرانسه به کشورهای ایران و تورکیه را مورد بررسی قرار میدهد.
مطلب زیر از مقدمه کتاب ارائه می گردد.
بین تورکیه و ایران مناسبات همجواری طولانی در تاریخ گذشته وجود داشته است، مشابهت های جریان های ورود استعمار و امپریالیسم به هردو کشور و تبدیل آنها به کشورهای تحت نفوذ، اخذ تمدن غربی، نهضت های آزادی، و قانون اساسی و مشروطه خواهی و پی آمدهای انقلاب مشروطیت دهه های نخستین سده 20 تورکیه و ایران و به قدرت رسیدن نظامیانی چون مصطفی کمال پاشا و رضامیرپنج در این دو کشور... قابل توجه می باشد.
در این کتاب اطلاعات و اسناد مفصلی در ارتباط با حوادث اتفاق افتاده در منطقه ارائه گردیده است و میتواند برای خواننده و بوژه محققین تاریخ معاصر منطقه مفید باشد.
ذکر این نکته نیز ضروری است که خواننده و محقق محترم، باید دقت و اشرافیت لازم را در خواندن این کتاب داشته باشد، بطور مثال چنانچه به مطلب فوق از مقدمه کتاب توجه شود همسنگ نشان دادن مصطفی کمال پاشای ملیگرا با یک فردی مثل رضا میرپنج تربیت یافته استعمار انگلیس با تاکید بر بکار بردن کلمه ای مثل «نظامیان» می تواند در خواننده شبهه ای به این صورت ایجاد کند که گویا این دو نفر مشابهات زیادی دارند در حالیکه مصطفی کمال پاشا یک نظامی ملی گرایی بود که با پیروزی در جنگ علیه ارتش استعماری کشورهای غربی بر قدرت رسید ولی رضا میرپنج با تربیت دستگاه جاسوسی انگلیس و اردشیر رپورتر و سرکوب خونین آزادیخواهان و ملی گرایان و کشتار مردم ایران به حکومت رسید و وظیفه اصلی او جلوگیری از پیشرفت منطقه و کشور بوده است در همین دوران رضا میرپنج بود که میلیونها نفر از تورکان ایران با طرحهای مشترک این گونه افراد وابسته وبا طرح و همراهی انگلیسیها و روسها به کام مرگ فرو رفتند تا توازن قوای تورکان به نفع فاشیسم و استعمار تغییر یابد. خواندن کتاب هایی مثل «قحطی بزرگ» از دکتر محمد قلی مجد در این زمینه بسیار مفید خواهد بود.

 

کل 3 جلد در این فایل موجود است.


مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 971

برچسب های مهم


مطالب تصادفی

  • جنایت و مکافات
  • خاطرات پس از مرگ
  • جوانی بر باد رفته
  • ریچارد دوم
  • قرارداد اجاره نامه سایز A3

در نظر داشته باشید که بانک ملی ایران پرداخت های زیر 5000 تومان را انجام نمیدهد و باید برای مبالغ کمتر از این مقدار از سایر بانک ها استفاده کنید...