تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

مرجع دانلود کتاب الکترونیک 20 درصد از مبلغ خرید شما صرف کمک به زلزله زدگان میشود...


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 43
  • بازدید دیروز : 65
  • بازدید کل : 550794

دزد و سگها


دزد و سگها

دزد و سگها

 

نجیب مَحفوظ نویسنده و نمایشنامه‌نویس مصری و برندهٔ جایزه نوبل ادبیات، در ۱۱ دسامبر ۱۹۱۱ در یکی از محلات قاهره به‌نام جمیلیه، به دنیا آمد و در ۳۰ اوت ۲۰۰۶ پس از یک عمل جراحی در بیمارستان درگذشت.
او که فرزند یک کارمند دولتی بود، در قسمت فرهنگی خدمات کشوری مصر از سال ۱۹۳۴ تا زمان بازنشستگی‌اش در سال ۱۹۷۱ کار کرد. ابتدا در وزارت موقوفات مشغول به‌کار و سپس مدیر سانسور ادارهٔ هنر و سرانجام رئیس بنیاد حمایت از سینما و در دوران آخر کارمندی، مشاور وزیر فرهنگ شد. او ۳۰ کتاب داستانی نوشت و در سال ۱۹۸۸ برنده جایزه نوبل در ادبیات شد تا اولین عربی باشد که این جایزه را دریافت کند.

معرفی کوتاه:در این اثر، نگارنده رمان «دزد و سگ‌ها» را نقد و بررسی کرده است. رمان دزد و سگ‌ها اثر «نجیب محفوظ» و از داستان‌های نمادگرایی است که نویسنده در آن به اوضاع سیاسی و اجتماعی حاکم بر مصر، اوایل دهة شصت اشاره کرده است. «دزد و سگ‌ها» داستان جوان فقیری به نام «سعید مهران» است که در کشوری با نظامی سوسیالیسی، از راه دزدی زندگی‌اش را می‌گذراند. نظام سوسیالیستی پس از تشکیل، برخلاف شعارهای برخی رهبرانش با خیانت مواجه می‌شود و «سعید مهران» با کمک‌های فردی به نام «رؤوف علوان» تبدیل به دانشجویی انقلابی می‌شود. «سعید» هنگام خدمتش در خانة دانشجویی، با «نبویه سلیمان» آشنا شده و با وی ازدواج می‌کند. زمانی که «سعید» مشغول سرقت است، با خبرچینی «نبویه» و دوست خود «علیش سدره» دستگیر شده و به زندان می‌افتد. او بعد از آزادی از زندان، با خیانت دوستان و اطرافیان خود روبه‌رو می‌شود و در اوضاع جدید، رویدادهای بعدی را تجربه می‌کند.


مبلغ قابل پرداخت 4,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 921

مطالب تصادفی

  • جنایت و مکافات
  • خاطرات پس از مرگ
  • جوانی بر باد رفته
  • ریچارد دوم
  • قرارداد اجاره نامه سایز A3

در نظر داشته باشید که بانک ملی ایران پرداخت های زیر 5000 تومان را انجام نمیدهد و باید برای مبالغ کمتر از این مقدار از سایر بانک ها استفاده کنید...