تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

مرجع دانلود کتاب الکترونیک 20 درصد از مبلغ خرید شما صرف کمک به زلزله زدگان میشود...


اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

دسته بندی سایت

برچسب های مهم

پیوند ها

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 27
  • بازدید دیروز : 214
  • بازدید کل : 548471

یاغی


یاغی

یاغی

رمان «یاغی» نوشته‌ «یاشار کمال»(اهل ترکیه) همزمان با درگذشت او در ایران با ترجمه‌ علیرضا سیف‌الدینی از طرف نشر نیماژ از سری «کتاب دیگران» این نشر منتشر شد.

یاغی یکی از معروف‌ترین رمان‌های یاشار کمال است

یاشار کمال نویسنده رمان «اینجه ممد» و «قصه‌های جزیره» شنبه‌ این هفته در سن ۹۱ سالگی درگذشت و یاغی تازه‌ترین کتاب از آثار اوست که به فارسی ترجمه و چاپ می‌شود.
این کتاب درباره شخصیتی با عنوان چاکرجالی و نحوه مرگ اوست که امروزه مزارش در ترکیه برای مردم به عنوان آرامگاهی که شفا دهنده دردها نیز به شمار می رود شناخته شده است.

یاشار کمال در مقدمه رمان یاغی می‌گوید: «به‌نظر خودم سعی‌ و تلاش من برای شناساندن شخصیت جالب و ستودنی چاکرجالی امیدوارکننده بود. برای همین معتقدم که نسل‌های آینده به این شخصیت جالب و این مردانگی عظیم و خارق‌العاده توجه خواهند کرد و درباره‌ او دست به تحقیق و بررسی همه‌جانبه خواهند زد.
این کتاب را (تا بخش بیست‌وپنج که حمله‌ چاکرجالی به آرپاز است) با استفاده از تجارب و حرف‌های آقای رشدی نوشتم و بقیه‌ کتاب صرفاً خاطرات خود سرهنگ رشدی کباش است.
درباره‌ نحوه‌ مرگ چاکرجالی نظرات و تعاریف گوناگونی وجود دارد. اما کشته شدن چاکرجالی به‌دستِ دسته‌ سرهنگ رشدی کباش بر بسیاری از این نظرات خط بطلان کشیده و شخصیت جالب افه را بیش از پیش ظاهر و آشکار ساخته است.
قسمت دوم کتاب، «چاکرجالی را ما کشتیم»، خاطرات خود سرهنگ رشدی کباش است که به آخر کتاب افزوده‌ام. در روزنامه‌ی جمهوریت هم به‌همین صورت چاپ و منتشر شده بود. مطالب دیگری بر آن اضافه نکرد.
این کتاب برای نخستین بار در سال ۱۹۷۲ توسط کمال در ترکیه منتشر شده است و برای نخستین بار در ایران و طی سال جاری منتشر شده است.


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1297

برچسب های مهم


مطالب تصادفی

  • جنایت و مکافات
  • خاطرات پس از مرگ
  • جوانی بر باد رفته
  • ریچارد دوم
  • قرارداد اجاره نامه سایز A3

در نظر داشته باشید که بانک ملی ایران پرداخت های زیر 5000 تومان را انجام نمیدهد و باید برای مبالغ کمتر از این مقدار از سایر بانک ها استفاده کنید...